"Rabbij 'alnii muqiimaSSalaati wa min dzurriyyatii, Rabbana wataqabbal du'aa'."

Maksudnya: "Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku."

Tuesday, September 22, 2009

Raya ketiga days! Basyah!!

Salam Syawal sahabat dan teman handai, maaf dipinta andai ada berlaku silap salah sepanjang perkenalan dan pertemuan. Basyah!! 


Hari ini merupakan raya ketiga aku beraya dikampung, huhuuu.. gembira la raya ni tak da lagi sengketa-sengketa seperti tahun-tahun lepas, ape pon aku sekang berada di rumah sepupu ku dipasir tumbuh kerana rumah depa ni ada wireless, Al-maklum la rumah den tak do wireless or tenet..kegembiraan ini aku nak kongsi dengan semua teman-teman tersayang terutama adik tercinta diperantauan sana. semoga beliau gembira menyambut raya kali ini walaupun tanpa kami sekeluarga tapi doa kami sentiasa menyusuri perjuangan beliau. selamat berjuang ADIKKU tercinta!

Aku tak leh lama sebab ayah dah nak pun balik ke rumah..hehehee.. apaon sempat lagi aku melakar sejenak kenangan disini. semoga dapat diabadi sebagai kenangan terindah.

Nila beberapa keping pic yang aku amik sepanjang raya yang pertama, kedua dan ketiga..hehee

Anyway ade banyak lagi sebenarnya yang nk dikongsi dalam blog tercinta ni. tapi masa sungguh MENCEMBURUI aku...huhuuu.. tadi adalah yang terpaling bes..sepanjang raya nih.. ada jugak yg tak bes.. yang tak bes kita STORY len ok?

ok.. ni dia pic2 bersama2 orang-orang tercinta...


ayah ngah, atuk, uqi, tuyuk dan ayoh.
 
kesibukan ruang dapur raya umahku..hihii
 
ayahku yg br pas basuh pingganla kunun..hehee..
 
adik, me n acap my pak cik.
 
my mum n grany.

my nina. da pandai jalan nih..huhuuu

tuyuk n me. mlm raye kedua. dpn umah ma.   (tok sedaraku)

ni sape eh..? hihii  (Tekala senirik.)



MY BIG FAMILY..HAPPY ENDING!!

5 comments:

  1. Salam..Kullu A'am waenti bikhair..siddiqi macam muka aku..haha..kurus...

    ReplyDelete
  2. Wah! seronoknyer nampak..RINDUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

    ReplyDelete
  3. huhuu..diharap anda bersabar yea.. 4tahun lagi tuh, berseronok la dulu dinegara orang tu yea selagi berpeluang. Nanti balik M'sia rindu plak ke mesir tuh.

    ReplyDelete
  4. wow..hapy famly....nice..
    adik ct pon nice kikiki...

    ReplyDelete
  5. hehee..yang mana satu nie? laki ka pompuan nie..huhuhuu see that sis la...hahaa

    ReplyDelete

peace :-)

raye (1)

Mencari sesuatu bersamaku :

Inspirasiku!



Aku syukuri Nikmat-Mu