"Rabbij 'alnii muqiimaSSalaati wa min dzurriyyatii, Rabbana wataqabbal du'aa'."

Maksudnya: "Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku."

Monday, November 1, 2010

Menghitung hari..

Bulan berganti..siang malam, pagi dan petang..
jalan bagaimana, seperti apa harus aku lalui..
sukarnya hidup, baru aku akuinya..
aduh! bagai jatuh tertimpa-timpa..
menghitung aku jadi bingung!!!!
apa harus aku lakukan..
perkara utamaku "KERJAYA"
Ya Allah, lapangkan hatiku, tunjukanlah aku jalannya..dan murahkanlah rezekiku!
Aku buntu.. setelah kekeliruan dan kekeliruan membuat aku binggung.. aku hilang kepercayaan kepada company sendiri dan membuat aku tidak lagi bersemangat! semangatku hilang terus.. kemana aku tidak tahu..kucari-cari tapi ia xhadir lagi.. aku pilih jalan untuk pergi saja dari sini. Orang kata jika ketuanya belot, gila kuasa, keduaniaan, maka anak-anaknya kelak akan sama sepertinya.. kemana aku? apakah ini jalan yg mahu aku ikuti sedang jalan yang ku cario sebenar adalah SYURGA Allah.. apakah selamanya aku mahu makan gaji dari titik peluh orang lain, harta yang tidak kekal dan tidak mengenal SYUBAHAH nya.. kemana aku??????


BUNTU!!!!!!

No comments:

Post a Comment

peace :-)

raye (1)

Mencari sesuatu bersamaku :

Inspirasiku!



Aku syukuri Nikmat-Mu