"Rabbij 'alnii muqiimaSSalaati wa min dzurriyyatii, Rabbana wataqabbal du'aa'."

Maksudnya: "Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku."

Monday, January 31, 2011

Wacana kelam..

Kelibut hatiku membawa jauh ke dasar lautan.. menjunam kalbuku membuang rasa yang bersarang sesak ini.. menambat sukmaku jadi weleng.. apakah ini ujian mu ya Allah.. Engkau masih ingin mengujiku setelah berkali-kali ku diuji... getirnya aku membuang segalanya.. namun aku tidak mampu akhirnya aku biarkan resah lelah ini berjela diseluruh batas rasaku.. biar ujian ini berakhir dititik nokhtahnya sendiri.. Cuma mohonku ya Rabb perkuatkan aku melalui semuanya..biar aku masih tega berdiri dan tersenyum.. hingga aku menjumpai bahagia akhirnya... hingga saat ini ku masih berdoa kepadaMU semoga hidup ini berjalan seperti yang dirancang dan seperti yang ku harapkan.. dan letakkan kebaikan disetiap perjalanan ku ini..

Amin...

No comments:

Post a Comment

peace :-)

raye (1)

Mencari sesuatu bersamaku :

Inspirasiku!



Aku syukuri Nikmat-Mu