"Rabbij 'alnii muqiimaSSalaati wa min dzurriyyatii, Rabbana wataqabbal du'aa'."

Maksudnya: "Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku."

Friday, January 14, 2011

Anjakan Paradigma 2011 (EMAS)

Salam power, ukhuwah fillah!

sahabat-sahabat dan saudara mara yang dicintai sepenuh hati, adik-adik yang telah berada dihati seumur hidup.. huhuu 2011 melabuh tirai mujahidah.. melabuh tirai pembuka lembaran baru untuk hidup aku, sebagai Musafir dirantau orang yang berkelana mencari ilmu.. akhirnya mencari rezeki ditanah ini jua, kini aku teringin membuka rezki kepada sesiapa yang memerlukan pula, untuk memberi sebanyaknya aku tidak mampu tapi untuk memberi peluang keemasan ini yang ingin aku war-warkan..
EMAS.
itulah dia, pembuka lembaran baru tahun ini, bisnes yang baru bertapak ini aku nobat sendiri bersama seorang yang banyak memberi dorongan kepadaku, asalnya aku ingin membuka bisnes lain tapi memandangkan bisnes ini lebih menguntungkan dan lebih maju maka aku pilih yang ini..
EMAS,
sesiapa yang berminat mahu mengandakan emas dari 100g ke 300g, sila hubungi saya
cik Rehan : 019-5982842,dividen anda boleh ambil bila-bila masa dan dalam masa sejam emas anda menjadi asset. Saya ada formula untuk mengandakan emas, jika berminat sila hubungi saya atau email kepada saya : jutawantaqwa@yahoo.com.
boleh juga layari FB saya disebelah.

Wallahua'lam ilallikok!!

No comments:

Post a Comment

peace :-)

raye (1)

Mencari sesuatu bersamaku :

Inspirasiku!



Aku syukuri Nikmat-Mu