"Rabbij 'alnii muqiimaSSalaati wa min dzurriyyatii, Rabbana wataqabbal du'aa'."

Maksudnya: "Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku."

Thursday, May 5, 2011

Berdendamkah?

Subhanallah.. 
Aku tidak pernah terdetik sekelumit pon..
cuma penyakit hati ini sukar sembuh...


Jika ingin bahagia maka berkahwinlah, InsyaAllah kau bakal temui kebahagiaan..


Ya Allah,  permudahkan urusan hambaMu ini dlm mencari bahagia..
temukan aku dengan insan yg selayak dan sebaiknya.. Aku tahu Engkau maha tahu segalanya..


Allah..
jika hamba ini naif tunjukkan jalan kebuntuan..agar aku bisa berjalan lurus dijalanMU, 
agar ade insan yg mahu membantu ku menunjuk jalan kepadaMU... 
jika hamba ini kerdil kuatkan semangatku.. agar aku tidak berjalan dgn tempang dihadapanMU nanti..
bantulah aku ya Rabb


amin...

1 comment:

  1. why dear???
    cam sedey jew...
    btw follow lah my blog k.. bley selalu2 komen nnti... ;)

    ReplyDelete

peace :-)

raye (1)

Mencari sesuatu bersamaku :

Inspirasiku!



Aku syukuri Nikmat-Mu