"Rabbij 'alnii muqiimaSSalaati wa min dzurriyyatii, Rabbana wataqabbal du'aa'."

Maksudnya: "Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku."

Monday, May 10, 2010

broadband dan cacamarba hidupku..

Termasuk hari ini dah 3hari aku menggunakan Broadband celcom nih, boleh la dari xdak langsung, nak wat gane dah bukan student g xleh da la menggunakan hak-hak student, aku p beli kat sungai 2 tu jugak ler, aku ni xreti dah tempat lain, USM tercinta je tau..huhuuuu...  sewa umah pon dekat-dekat kawasan tu jugak.. I LOVE USM la katakan heheee... ermm... rindunye kat kg halaman Tuhan saja yang tahu, masa jadi student dulu selalu boleh balik uma sesuke hati, lani nak monteng pon keja, xkeja xdak duit..wah..mencabar la jugek jadi bujang trangtang..tang nih.. hidup sederhana namun lengkap dan berkat.. yang penting doa mak dan ayah xpernah putus mendoakan kejayaan aku.. Ya Allah murahkanlah rezeki aku dan kedua ibu ayah ku, berikanlah kesihatan yang berpanjangan buat mereka agar mereka boleh menunaikan ibadah dengan sempurna... begitu juga aku. Amin. 





Ha..sejak ade Broadband ni Alhamdulillah aku merasa kekosongan terisi, ade jugak teman-teman maya, dan boleh la aku merakam cacamarba hidup dalam blog tercinta nih..huhuuu.. Terima kasih Broadband ku..hehee

my feberet jajan..hehee

kerja..kerja..
balik keja da..
nina kesayanganku bersama MR Purple yang penyet.
si kecit dan abang-abangnye.
buboy pon nak konvo gak..hehe
buboy mam syusyu..hahaa nayo laaa..
alahai demam buboy ku ini..
Along n Angah.
Tuyut ku or Nurol.
Angah n Nina..huhuu
Alahai comeyku..
Ni la bilik ku yang xseberapa dr sisi pintu hehee..
Sisi atas lak..hehee
Bersama buboy posisi katil
sisi meja n rak baju.
Keseluruhan....
lalalaaaa...

No comments:

Post a Comment

peace :-)

raye (1)

Mencari sesuatu bersamaku :

Inspirasiku!



Aku syukuri Nikmat-Mu