"Rabbij 'alnii muqiimaSSalaati wa min dzurriyyatii, Rabbana wataqabbal du'aa'."

Maksudnya: "Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku."

Saturday, July 17, 2010

Syukur..

Alhamdulillah..Syukur!

Hanya itu yg mampu ku ucap setelah talian dimatikan.
ermm..inilah berkat kesyukuranku, mungkin aku tidak diberikan sesuatu itu dengan diganti dengan sesuatu yang lebih bernilai. Dia yang menciptakan, maka Dia lebih mengetahui apa yang terbaik untuk hamba-hambanya.. Hikmahnya tidak akan kita temui selagi ia menjadi rahsiaNya. apepun aku bersyukur dengan ape yang aku terima hari ini.

Rezki ini akan ku kongsi bersama keluargaku dan setiap umat Islam yang memerlukan.
Ya Allah berkatilah pekerjaan ku ini dan rezki ku ini..
Amin..

"Lainshakartum, Lia'zidannakum"
(Barang sesiapa mensyukuri nikmatKu, Maka akan aku tambahkan nikmat kepadanya)

3 comments:

  1. Assalamualaikum...
    hurmmmmmm, rezeki apa tu? taknak kongsi ke? nak getek bulih???

    ReplyDelete
  2. dah dapat keje tu...jagalah elok2 yer. Anggaplah sebagai amanah..keje elok2 nanti. GUD LUCK!

    ReplyDelete

peace :-)

raye (1)

Mencari sesuatu bersamaku :

Inspirasiku!



Aku syukuri Nikmat-Mu