"Rabbij 'alnii muqiimaSSalaati wa min dzurriyyatii, Rabbana wataqabbal du'aa'."

Maksudnya: "Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku."

Wednesday, February 24, 2010

Cemut Hamosyayo.

Huhuuu...

si cumel cemut hamosyayo, huhuu..sebenarnye aku balik dari kerja, tak tau nak buat ape, sebab aku tengah tunggu adik aku si Tuyuk mai dia ajak aku p mam ngn dia n kikiq dia. Adoi ai ngantuk pun ade pnt pon ade, dah la malam sat g nak bergayut lak, esok keje aku betoi2 penat sejak keje nih, walaupun keje xbanyak tapi berjalan tu la yang letih, hurm...keje ape je xpenat erk? huhuu bestnye lau ade Prince Charming mai meminang pastu leh duk dlm istana goyang kaki, adoi ai.. berangan lak aku. 

Lately aku suke ngat termenung, sampai orang perasan yang aku kuat menung, tak tau la nape, yang pastinya hati aku sakit... huhuu. Tuhan lebih mengetahui. Aku kuatkan hati, ku hirup semangat Aminah, aku suntik ketabahan Sumayyah, aku telan Gelisah Zulaikha, aku mamah kesabaran Siti Khadijah, semoga aku sekuat dan seTEGA mereka semua. Aku tahu Allah sentiasa bersamaku dan tak kan mensia-siakan hamba-Nya. 

Pejam celik-pejam celik aku akan menginjak dewasa next week nanti. huhuuu... ape pon aku harap takkan ade lagi derita kerana aku sangat memerlukan kebahagiaan dalam hidup ini. Sungguh aku sendiri sedih mengingatkan semua kenangan yang telah berlalu, harap-harap wildan sebenar akan muncul dan membawa aku secepatnya ke dalam rumahnya dengan berkat dan restu seluruh keluarga terutama mak ayah n adik-adik aku. huhuuu... InsyaAllah!

Illalikok! 

1 comment:

peace :-)

raye (1)

Mencari sesuatu bersamaku :

Inspirasiku!



Aku syukuri Nikmat-Mu